Shop Mobile More Submit  Join Login

Mature Content


or, enter your birth date.


Month

Day

Year*
Please enter a valid date format (mm-dd-yyyy)
Please confirm you have reviewed DeviantArt's Terms of Service below.
* We do not retain your date-of-birth information.

Aussie-Blonde has limited the viewing of this artwork
to members of the DeviantArt community only.

You can log in or become a member for FREE!

Oh Auntie Laura.. these feathers are fun.. got them everywhere.. great fun. Thank you so very much :hug:
Add a Comment:
 
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Mar 4, 2015
awwwwwwwww thank u so much my sweet friend :hug: so thoughtful of U :huggle:
Reply
:iconpridescrossing:
PridesCrossing Featured By Owner Jul 22, 2014
:laughing:
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Jul 24, 2014
:lol:ssss :iconfeathersplz:
Reply
:iconalisonailfinnallan:
AlisonAilfinnAllan Featured By Owner Mar 12, 2013
"It wasn't me honest - oh how did those feathers get in my mouth, I was hungry"
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Mar 12, 2013
Yep!! Mr fry didnt do it......... those feathers just appeared when i touched the toy..hahaa
Reply
:iconteaphotography:
TeaPhotography Featured By Owner Feb 2, 2013  Professional General Artist
:lol:
That's so awesome!!! :giggle:
What a great shot. :heart:
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Feb 3, 2013
:hug: thanks heaps Tea.:heart:
Reply
:iconjocelyner:
JocelyneR Featured By Owner Dec 3, 2012
This adorable Mr fry is featured here: [link] . :icon1stbutterflykiss:
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Dec 6, 2012
awww thank u so very much for the feature Jocelyne:hug:
Reply
:iconjocelyner:
JocelyneR Featured By Owner Dec 1, 2012
Aww, he is still so beautiful! :iconfur13:
Awesome shot! :heart:
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Dec 1, 2012
Thank u so very much Jocelyne.... he is indeed. a true beauty:iconfur13:
Reply
:iconjocelyner:
JocelyneR Featured By Owner Dec 3, 2012
He is for sure, Linley! :hug:

So happy for you! :aww:
Reply
:icondragonschest:
DragonsChest Featured By Owner Nov 30, 2012  Professional Writer
Looks like he just ate a Parrot... :rofl:
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Dec 1, 2012
:lmao: he wishes he did..
Reply
:iconcanankk:
Canankk Featured By Owner Nov 30, 2012
:rofl: I love him a lot!! :iconhrtplz:
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Dec 1, 2012
:iconfur13: awww thanks so much Canan... he loves ya too:heart:
Reply
:iconpale-recluse:
Pale-Recluse Featured By Owner Nov 29, 2012  Hobbyist Photographer
I know there is a bird in here somewhere.
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Dec 1, 2012
its gone now:iconfur13: feathers are everywhere.
Reply
:icontaramara:
taramara Featured By Owner Nov 29, 2012
Is that all that is left of the Parrot lol
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Nov 29, 2012
:rofl:hahahaa its lost half its feathers.. it was good fun.
Reply
:iconcorvidae65:
Corvidae65 Featured By Owner Nov 28, 2012
:rofl: Great shot of devilish Mr. Fry! :clap:
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Nov 29, 2012
:blush: thank u so very much John... Mr Fry is a rascal:giggle:
Reply
:iconcorvidae65:
Corvidae65 Featured By Owner Dec 8, 2012
You're welcome :)
Reply
:icon1001g:
1001G Featured By Owner Nov 28, 2012
lol
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Nov 29, 2012
some things are such good fun.
Reply
:icon1001g:
1001G Featured By Owner Nov 29, 2012
indeed
Reply
:iconcandysamuels:
candysamuels Featured By Owner Nov 28, 2012  Student Traditional Artist
awwwwwwwwwwwwwwwww kisssssssssssssss :love:
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Nov 29, 2012
awww he says thanks so much for them Kisses..:love: ss em.
Reply
:icongiobfree:
GioBfree Featured By Owner Nov 28, 2012
I thought I saw a pussycat!!!! :kiss:
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Nov 29, 2012
U saw Mr Fry:giggle:
Reply
:icongiobfree:
GioBfree Featured By Owner Nov 29, 2012
oh yes....it's a wise smart pussycat!!!!! :-)
Reply
:icondarkvisionsdreams:
DarkVisionsDreams Featured By Owner Nov 28, 2012   Photographer
:iconsparklingpinkloveplz: omg ... so cuuuuuute :heart:
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Nov 29, 2012
:iconsparklingpinkloveplz: awww thank U:hug:
Reply
:icondarkvisionsdreams:
DarkVisionsDreams Featured By Owner Nov 30, 2012   Photographer
:iconsparklingpinkloveplz:
Reply
:iconharleerider:
HarLeeRider Featured By Owner Nov 28, 2012
:giggle: This is a funny picture dear Linley ... looks like he had a wonderful time!! :lol: Lee :D
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Nov 29, 2012
He did have a wonderful time..something new comes in the house and it gets attacked...he enjoyed his coloured feathers.:iconsparklingpinkloveplz:
Reply
:iconlauraest:
Lauraest Featured By Owner Nov 28, 2012
Oh my :dygel: back to business, as usual, LOL
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Nov 29, 2012
He sure is... back to enjoying life and attacking things ... he thanks u so very much Laura:iconsparklingpinkloveplz:
Reply
:iconcanerator:
canerator Featured By Owner Nov 28, 2012
as the sylwester cat :D
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Nov 29, 2012
whats up pussy cat..:woohoo:
Reply
:iconcanerator:
canerator Featured By Owner Nov 29, 2012
Why is that mature content? :)
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Dec 12, 2012
that just stops any one from looking at it.. they have to join da to view the pic.
Reply
:iconcanerator:
canerator Featured By Owner Dec 12, 2012
brilliant :)
Reply
:iconlemmy-x:
Lemmy-X Featured By Owner Nov 28, 2012  Hobbyist Digital Artist
Well this is a familiar view. Except that my cats are sitting on my bed with a dying bleeding bird in their mouth and the bedroom is covered with feathers. Not exactly what you want to see first when you wake up. :)
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Nov 29, 2012
:giggle: hehehe no its not the first thing u want to see when waking up.... a bit messy. Mr Fry has had a few birds in his days outside... now he has to watch em fly by, over , they just big teasers..:D Some cat/dog killed and ate a pink and grey galah last week, it aint Mr Fry:D
Reply
:iconlemmy-x:
Lemmy-X Featured By Owner Nov 29, 2012  Hobbyist Digital Artist
He has a perfect alibi this time. :)
Reply
:iconaussie-blonde:
Aussie-Blonde Featured By Owner Nov 29, 2012
oh yes it certainly does... not guilty this time.. caught believe the amount of feathers i saw.
Reply
:iconalthytrion:
Althytrion Featured By Owner Nov 28, 2012
LOL so cute and adorable! :aww:
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
November 28, 2012
Image Size
3.0 MB
Resolution
2304×3072
Mature Content
Yes
Thumb

Stats

Views
467
Favourites
53 (who?)
Comments
61
Downloads
1

Camera Data

Make
Panasonic
Model
DMC-LZ7
Shutter Speed
10/300 second
Aperture
F/2.8
Focal Length
6 mm
ISO Speed
100
Date Taken
Nov 16, 2012, 6:29:38 PM
Software
Microsoft Windows Photo Gallery 6.0.6001.18000
×